4.10.2014

Jestem po kontuzji stopy zatem kiedy decyduje się wyjść z domu, musze przemyśleć co na siebie włożę , musi być wygodne, luźne i nie za krótkie bo z gracja w bucie ortopedycznym chodzić się po prostu nie da.
Zatem tym razem wpadłam do szafy mamy i znalazłam perełkę w postaci czerwonej plisowanej spódnicy, ma naście lat i była już kilka razy przerabiana przez mamę ( pierwotnie miała inna długość i szerokość ) Nadałam jej mojego charakteru przez ćwieki i koszulkę kupioną kiedyś za granica dosłownie za 2$, plus pasek z przeceny i torba z dyskontu cały strój bez butów a raczej buta to ok. 25 zł.
Tani stój w rockowym klimacie cały dla Was.




















fot. Iza Kozłowska
Eliza:
Bluzka- przywieziona z zagranicy
Spódnica  -  z szafy mamy
Baletki - Bershka  69,90 zł
Zegarek -  Reserved% 34.90zl
Pasek- Stradivarius % 9.90 zł
Koszyk - no name ok 9.90 zł

Do kombinezonów nie mogłam się przekonać przez dłuższy czas, żaden nie potrafił mnie oczarować. Ten znalazłam na przecenach ale wciąż się wahałam, zleciłam misje Elizie aby podczas mojej wakacyjnej nieobecności wyczekała według niej na najlepszy i najkorzystniejszy moment zakupu  Misja się udała i został on zakupiony za  niecałe 35 zł,( przeceniony ze 140 zł !!! ) tyle mogłam zapłacić i nie mieć wyrzutów sumienia gdybym jednak źle się w nim czuła. Żakiet to już mój lup za ok. 20 zł , Tak powstał zestaw jak dla mnie idealny, letni, cukierkowy, słodki, w sam raz na wyjście ze znajomymi lub na randkę… Doskonale się w nim czuje.



fot. Iza Kozłowska

Agata: Kombinezon - Bershka % 34,90 zł Żakiet - Bershka % 19,90 zł Naszyjnik - H&M 34,90 zł Buty - czasnabuty.pl 79,90 zł


Brak komentarzy: